דלת פנים

שאלנו את הרשת מהם סוגי דלתות הפנים הפופולאריים ביותר והנה מה שקיבלנו

שנת 2019 לא תיזכר כשנת מהפך או שינוי דרמטי בשוק הדלתות, אבל ייתכן מאוד שבעוד שנים רבות תיזכר שנה זו כשנה בה נזרעו הזרעים למעבר מדלתות ציר לדלתות הזזה גם עבור דלתות הפנים בבתים פרטים. מלבד דלתות ההזזה, בשנה זו ניתן לזהות עוד מספר סוגים פופולאריים של דלתות פנים, שבסך הכל ממשיכים את המגמה הכללית של יותר איכות ויותר עיצוב מהשנים הקודמות.

דלתות למינטו

דגם הלמינטו הוא אחד הדגמים שזוכה לעדנה הרבה בשנים האחרונות בענף דלתות הפנים. המדובר בדלתות פשוטות יחסית, המבוססות על טכנולוגיה חדשנית לציפוי הדלת באופן שמאפשר ליצור מגוון רחב של מרקמים וצבעים. באמצעות ציפוי למינטו ניתן לשוות לדלת מראה של דלת עץ מלא, או לחילופין מראה של ציפוי פורמייקה יוקרתי במרקם חלק או עצי.

דלתות אלה נחשבות לדלתות הזולות של ענף דלתות פנים, ועל אף שניתן לייצר אותן ברמת איכות גבוהה יחסית, בסך הכל מיועדות דלתות אלה לספק פתרון לכל כיס, והן צפויות להמשיך ולספק את הפתרון הזה גם בשנת 2019.

דלתות ריפלקט

דלתות ריפלקט מהוות את חזית האיכות והעיצוב בענף דלתות פנים, ומחירן בהתאם. המדובר בדלתות הנבנות מלכתחילה על פי מפרט של איכות, עמידות וחוזק מבני, ובכלל זה גם גימור ברמה גבוהה של אסתטיקה והקפדה עיצובית. דלתות אלה מגיעות עם שלל אפשרויות ציפוי לרבות גילוף, פסי כרום ועוד, ובצביעה בתנור המעניקה לדלת מראה "כרום" ייחודי ויוקרתי.

דלתות הזזה

דגמי הלמינטו והריפלקט, גם אם זוכים לכינויים שונים אצל יצרנים שונים, מהווים את עמוד השדרה של ענף דלתות פנים. יחד עם זאת, השנה ניתן לזהות מעט יותר תעוזה בעיצוב הבית באמצעות דלתות פנים, כשבראש המגמה עומדות דלתות ההזזה.

שווה לבדוק גם:  קידום חשבון באינסטגרם

דלתות אלה מתוכננות במיוחד להתאמה למפתחי חדר סטנדרטיים, כך שהדלת אינה זזה על מסילה אלא על ציר אופקי המזיז אותה בצמוד לקיר ובמקביל אליו. מודל ההזזה הקלאסי והיוקרתי שהולך ותופס תאוצה בעיקר בבתים חדשים, הוא המודל של דלתות הזזה פוקט (כיס).

דלתות אלה נעות למעשה על מסילה כמו כל דלת הזזה, כשבמצב פתוח, נעה הדלת אל תוך כיס ייעודי בתוך הקיר. המשמעות היא שכאשר הדלת פתוחה, היא למעשה נסתרת לחלוטין ואינה תופסת מקום במרחב.

עד כמה יצליחו דלתות אלה לבסס מעמד בשוק דלתות הפנים יגיד הזמן, אבל הצלחתה תלויה ביכולת לייצר פתרונות זולים המבוססים על טכנולוגיית ההזזה, וביכולת להטמיע סטנדרטים של בניית קירות פוקט בדירות חדשות ובתהליכי שיפוץ יסודיים של דירות קיימות.

טרנדים לשנת 2019

מעבר לסוגי דלתות פופולאריות לשנת 2019, אפשר להתמקד גם בטרנד שהולך ונעשה יותר ויותר נרחב בשנה זו – טרנד עיצוב שטח הפנים של דלתות פנים. עיצוב זה פופולארי במיוחד בעיצוב המודרני עם שילוב של פסי כרום מעוצבים על שטח הפנים של הדלת, בתצורות שונות ובגוונים שונים.

יחד עם זאת, תגליפים מרובעים עדיין תופסים נתח גדול וחשוב מהטרנד הכולל. עיצובים אלה ניתנים ליישום על כל דלת פנים, ויחד עם זאת, עלותם מצדיקה את קיומם אך ורק על סוגים ספציפיים של דלתות פנים.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments