מרכזיה בענן

מרכזיה בענן

כיום לכל בית עסק, קטן כגדול, יש מערכת תקשורת המובילה את לקוחותיה הפוטנציאליים (והקיימים) של החברה בין ערוצי התקשורת השונים של החברה, אנשי הקשר השונים והשירותים השונים שלה. כך למשל אתר אינטרנט המביא מתעניינים בשירות, מחלקת שירות לקוחות טלפונית ולעתים גם מחלקת מכירות בטלפון. הלקוחות מתקשרים אל בית העסק לקבל תמיכה לגבי שימוש מוצרי החברה וכן גם במקרה של התעניינות במוצרי החברה. מרכזיה בענן תהיה הפתרון הטוב ביותר עבור בתי עסק הרוצים לחסוך בעלויות אחזקה של שרתים ומערך תקשורת פיזי במשרדי החברה וכן ליהנות מכלים ואפשרויות שונות שכוללת המרכזייה הווירטואלית החדשה של החברה.

מה כוללת מרכזיה בענן?

  • קבלת שיחות לכל מקום שבו אתם נמצאים. כך למשל תוכלו לחבר את הנייד שלכם למספר שלכם במשרד ולקבל שיחות אף גם אינכם נמצאים פיזית במשרד.
  • תוכלו לנתב את השיחות באמצעות נתב אותו תגדירו מראש על פי פרמטרים שונים ותובילו את הלקוח בדיוק למחלקה או לאדם שהוא צריך ללא בזבוז זמן לניתוב ידני של שיחות והתקשרויות סתמיות בין עובדים ללקוחות.
  • מערכת מאובטחת ברמה הגבוהה ביותר.
  • מערכת בעלת שרידות גבוהה.
  • אפשרות הקלטת שיחות לצורך בקרה ושיפור השירות וכן מעקב אחר עובדים.
  • הנפקת מספרים וירטואליים במגוון מדינות בעולם (כולל בישראל כמובן).
  • המרכזייה כוללת אפשרות לביצוע שיחות ועידה.
  • השמעת מוסיקת רקע נעימה בזמן המתנה.
  • אפשרות לסינון שיחות.
  • איסוף מידע והנפקת דוחות מסודרים הקשורים לשיחות, חשבוניות ועוד.
  • שירותי פקס מייל מתקדמים.
  • אפשרות לשילוב שליחת SMSים ללקוחות.
  • ועוד…

מדוע כדאי להשקיע במרכזיה בענן?

מרכזיה בענן הנה מערכת תקשורת מתקדמת לעסק שתסייע לכם לשפר את שירות הלקוחות שלכם, לייעל את העבודה בעסק ובקרב העובדים ולספר שירות מקצועי יותר ללקוחות שלכם. כך למשל תוכלו לחסוך זמני המתנה ארוכים על ידי ניתוב אוטומטי של השיחות למחלקות הייעודיות שהלקוח צריך, לקבל שיחות מכל מקום ובכל זמן אל הנייד שלכם ובכך למזער את כמות השיחות והלקוחות שלא נענו. למרכזייה בענן יש יתרונות רבים ושני היתרונות הגדולים ביותר הם החיסכון הכלכלי שברכישה והחזקה שוטפת של תשתיות תקשורת בתוך החברה וכמובן העובדה שהכול מגובה בענן: הנתונים, הדוחות, הכול.

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments