מרכזיה וירטאלית

האם העסק שלכם יכול להשתפר עם מרכזיה וירטואלית?

בתי עסק קטנים עד בינוניים ועד בתי עסק גדולים משתמשים במערכות טלפוניה ותקשורת כחלק אינטגרלי מפעילות העסק. החיבור בין מכשירי הטלפון השונים כדי ליצור מרכזיה אחת מסודרת שבאמצעותה העסק מתנהל בין עובדיו, בין המחלקות השונות ועם לקוחות החברה – הופך את העסק למרכז אחד גדול שניתן לתפעל אותו בצורה יעילה וחכמה.

עם התקדמות האינטרנט התפתחו גם שירותי מרכזיה וירטואלית שלהם יתרונות רבים וחשובים לכל בית עסק הזקוק למרכזיה ולשירותי תקשורת וטלפוניה בעסק. כמובן שאם אתם עסק של כמה עובדים בודדים ואין בחברה שלוחות או תקשורת טלפונית רבה בין העסק ללקוחות אין לכם צורך במרכזיה שכזו, אולם אם יש לכם מספר מחלקות בחברה, כמות הולכת וגדלה של עובדים, תמיכה טלפונית, מוקד מכירות – אתם כבר צריכים מרכזיה שכזו בעסק שלכם.

מהי המרכזייה הווירטואלית?

מרכזייה וירטואלית היא מרכזיית IP בענן, המסונכרנת בין מכשירי טלפון שונים ומגוונים שתרצו לחבר אל המערכת וכן אל מחשבי החברה. ניתן לחבר עשרות אלפי מכשירי קצה ומכל מקום בעולם בו יש חיבור לאינטרנט. המרכזייה המתקדמת מגיעה עם שירותי אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ותפעול שוטף פשוט מאוד. למערכת יש יתרונות רבים על פני הקמת שרתי מרכזייה פיזיים ואין לכם גם צורך בכוח אדם המתמחה בתחזוקת השירותים הללו. חוסכים מקום, חוסכים כוח אדם, חוסכים כסף ומגדילים הכנסות על ידי שיפור וייעול השירות.

יתרונות המרכזייה הווירטואלית של אומניטלקום

  • ניתן להגדיר את המערכת באופן אישי לכל עסק בהתאם לגודל שלו ולצרכיו.
  • על אף שמדובר במערכת מתקדמת מאוד וחכמה היא מאוד פשוטה להבנה וקלה מאוד לתפעול.
  • ניתן להתחבר למערכת בקלות ובמהירות, ללא צורך בהתקנת חומרה או בהחלפת המספרים הקיימים בחברה שלכם.
  • אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר לשמירה על מידע חשוב של החברה, של לקוחות, שיחות מוקלטות המגובות ומאובטחות במערכת ועוד.
  • איכות שיחה גבוהה מבלי לשלם יותר.
  • ניתן להוסיף מספרי זיהוי לשיחות נכנסות ויוצאות.

ניתן להתחבר למרכזייה מכל מקום בעולם

אחד היתרונות של שימוש במרכזייה בעסק היא האמצעות לנתב את השיחות ממספר קווי למשל לסמארטפון ועל ידי כך לא צריך להיות במשרד כל היום כדי לקבל את השיחות. ניתן יהיה לקבל את השיחות לסמארטפון שלנו מכל מקום שבו אנו נמצאים ויש לנו חיבור אינטרנט וקליטה כמובן. ניתן להוסיף ולהסיר את המערכת בקלות ובמהירות מכל מקום בעולם וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות המערכת, מלבד ניתוב השיחות. לדוגמה: שירותי הפקס מייל, במידה ומישהו משאיר לכם הודעה קולית תוכלו לקבל אותה למייל שלכם, תוכלו לעשות שירות עקוב אחריי, לנהל תורים, לחייג בחינם בין סניפי החברה השונים ברחבי העולם, להתקשר עם חיוג מקוצר בתוך החברה ועוד.

המרכזייה הווירטואלית של אומניטלקום בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות ומערכת ניהול נוח וידידותי של הממשק מכל מקום וכמעט מכל מכשיר. ניתן להתחבר באופן מידי ללא צורך בהתקנת חומרה. אין צורך להחליף מספרי הטלפון של החברה וניתן לחסוך באופן משמעותי בעלויות הטלפוניה והתקשורת בעסק. אלו הם רק חלק מהיכולות של המרכזייה הווירטואלית – צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לתת לכם שירות.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments