איך אבטחת מידע בענן עונה על צרכי ההגנה על הנתונים העסקיים שלכם?

בעולם שבו גניבת נתונים או הרס נתונים הם היעדים הנפוצים של האקרים, החידושים בתחום אבטחת מידע בענן מספקים הגנה על נתונים באופן ייחודי.

ראשית, הגישה הפיזית לנתונים עסקיים מוסתרת לחלוטין. חברות שמספקות שירותי מחשוב ענן אינן משתמשות בשרת פיזי שבו הנתונים מאוחסנים. כלומר, הנתונים העסקיים שלכם מאוחסנים במספר מכשירים באמצעות אלגוריתמים מתקדמים המספקים מדרגיות והגנה.

שנית, פתרונות זמינים להצפנת נתונים באמצעות "מפתח" שאינו ידוע לספק שירותי אבטחת מידע בענן. אחת השיטות המומלצות ביותר לאבטחת סייבר היא לפתח נתונים כך שהם מבודדים לפלחי מידע שעשויים להיות חסרי תועלת ללא כל הסט. פתרונות הצפנה אלה הוקמו על מנת לספק הגנה רגולטורית בענן, אך ברור שהם מספקים חלק חשוב מאבטחת המידע.

נקודה חשובה להתחיל בה: אל תהיו שאננים

מכיוון שמערכות אבטחת מידע בענן הן חיצוניות, הנתונים בדרך כלל מוצפנים, או מוצעים כחיבור ישיר על ידי חברות טלקום מרכזיות.

מערכות פנימיות רבות מניחות שהרשת מאובטחת ולכן אינן מגנות על נתונים שעוברים דרכה, אלא שלא קשה לחדור למערכות ממוחשבות שאינן מוגנות, ולכן הכרחי לשכור שירותי אבטחת מידע בענן, או לפחות לשנות את הלך הרוח השאנן ולהתחיל לחשוב ברצינות על שירותי גיבוי נתונים בענן.

לאבטחת סייבר יש חשיבות רבה לחברות מחשוב ענן. הפרה אחת משמעותית והמודל העסקי שלהן נמצא בסיכון. מסיבה זו, רוב חברות מחשוב הענן הגדולות שוכרות כישרונות מובילים מארגוני מודיעין גדולים וידועים.

מודלים עסקיים דינמיים דורשים גמישות ברחבי ארגונים

צוותי IT צריכים לעבוד עם פונקציות עסקיות רבות ושונות כדי לפתח תובנות חדשות על לקוחות, ולקיים ערוצי אינטראקציה חדשניים. גיוון השירותים שעסקים מציעים מתוך מטרת צמיחת רווחיות, מחייבים הוספת שירותי אבטחת מידע בענן והפסקת ההתנהלות בשיטות הישנות (שהיום כבר ניתנות בקלות להגדרה כפרימיטיביות).

שווה לבדוק גם:  מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות

השגת רמות גבוהות של זמינות וביצועי יישומי אבטחת מידע בענן, בשילוב עם הצורך בגישה מכל מקום לנתונים, הוא משמעותי. לכן אפשרויות הגנות אבטחת מידע רגילות הופכות להיות פחות אפקטיביות, ומגדילות את סיכויי הפריצה למערכות ממוחשבות. תקנות פרטיות הנתונים הופכות היום להיות עיקשות יותר, ומוסיפות רמה נוספת של מורכבות.

הבטיחו תפקוד עסקי תקין עם גישה משולבת לשירותי אבטחת מידע בענן

שירותי אבטחת מידע בענן מאפשרים לכם להגיע לרמות הגבוהות ביותר של ביצועי ענן ולנתב את תנועת הנתונים המוגנים בצורה יעילה יותר ויותר. שפרו את היכולת התפעולית העסקית שלכם באמצעות שירות מעולה, ובחרו במרכז נתונים עצמאי על מנת להגן על הנתונים שלכם ולהיות מסוגלים לשחזר אותם בקלות ובמהירות בכל עת ומכל מקום.

זהו תהליך פשוט אבל סופר חכם ויעיל של אחסון נתונים ברשת באמצעות מערכת של ספק אבטחת מידע בענן. שירות זה מאפשר לכם להפסיק לגבות נתונים ידנית כל יום או אחת לחודש, או לדאוג מפני איבוד נתונים חשובים או פריצה למערכות הממוחשבות שלכם.

אז אתם מוזמנים לקדם את העסק שלכם לגישה החדשנית ולהיעזר במומחי מחשוב ענן שיובילו את מורשת ה-IT שלכם לעתיד בעזרת אבטחת מידע בענן בגישה מתקדמת, שלא לומר עדכנית.

הפוסט בשיתוף חברת בינת עסקים המספקת שירותי מרכזיה בענן ומגוון שירותים משלימים נוספים.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments