טכנולוגית תאורה באמצעות פרופילי אלומיניום

אלומיניום הוא חומר גלם עמיד בפני שיתוך, בעל משקל נמוך ועם תכונות שהופכות אותו נוח לעבודה. בין היתר, כל המאפיינים המיוחדים של האלומיניום מסייעים לשלב אותו גם בענף התאורה. ספציפית יותר, מדובר על פרופילי אלומיניום שהם חלק בלתי נפרד מטכנולוגיית התאורה החדשה ומהניסיון לנצל את היתרונות של נורות לד.

כיום אפשר לבחור בין סוגים שונים של פרופילים שמיוצרים מאלומיניום ולשלב אותם עם נורות לד בכל הגוונים והצבעים. הנה למשל כמה דגמים נפוצים והיתרונות שלהם:

א. פרופיל מגנט – ספוטים שניתנים לשינוי בצורה קלה על ידי שימוש במגנט יכולים להתאים לבתים פרטיים, משרדים, אולמות תצוגה ועוד. כאן הדגש הוא לא רק על נורות הלד שמייצגות את הטכנולוגיה המודרנית בענף התאורה, אלא גם על האלומיניום עצמו שעמיד בפני בלאי ושחיקה.

ב. פרופיל שקוע – אפשרות אחרת היא לשלב על גבי התקרה פרופיל תאורה שקוע. כאן השאיפה היא לנצל את יתרונות נורות הלד על מנת לפזר את התאורה, אך לעשות זאת באופן שלא יגזול מקום מחלל הפנים כמו למשל עם מנורה עומדת.

ג. פרופיל צמוד לקיר – דרך אחרת להשתמש בפרופילים שונים היא להצמיד אותם לקיר. כמו עם מנורות צמודות קיר רגילות, גם הפרופילים מתאימים מאוד לחדרי שינה ובזכות נורות הלד גם ניתן להתקרב אליהן בלי לחשוש מכוויה ופליטת חום.

התאמה אישית של פרופיל תאורה

פרופילי אלומיניום מגיעים במגוון רחב של גדלים, צבעים ודגמים וניתן להזמין אותם בהתאמה אישית. כאשר מבצעים התאמה אישית של פרופילים כאלה, מביאים בחשבון את אופי השימוש הצפוי ואת מסגרת התקציב. בין היתר, ניתן למשל להזמין את הפרופיל באורכים שונים ואף להפוך את גוף התאורה מצמוד תקרה לתליה על ידי רכישה בנפרד של ערכת תליה ייעודית.

שווה לבדוק גם:  שאלנו את הרשת מהם סוגי דלתות הפנים הפופולאריים ביותר והנה מה שקיבלנו

במסגרת התאמה אישית של פרופילי אלומיניום, כדאי להביא בחשבון גם את הנתונים על התאורה עצמה. כאן המפרט הטכני המתקדם ביותר אמור לכלול התייחסות אל נתונים על סוג הנורה, עוצמה, מספר הנורות, שטף האור וכמובן גוון האור לפי בחירת הלקוח או המעצב.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments