מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות

מספר וירטואלי פועל על גבי רשת האינטרנט ולכן אפשר להשתמש בו על מנת לאסוף מידע. בין היתר, המידע העיקרי שאותו אוספים באמצעות מספר מן הסוג הזה הוא מדידת שיחות. כאשר מודדים את מספר השיחות הנכנסות, קל יותר לדעת איזה אמצעי תקשורת מביא יותר פניות ומה יותר אפקטיבי מבחינת פרסום ושיווק. במקביל, אותו מספר וירטואלי גם מאפשר הקלטת שיחות על גבי מערכת CRM או מרכזיה בענן.

מספר וירטואלי פועל בצורה שונה מקו טלפון מסורתי. בעוד קו טלפון מסורתי מבוסס על פרוטוקול מיושן ואנלוגי, מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות מתחבר כאמור גם אל מרכזיה וירטואלית וגם אל מערכות CRM. למעשה, מהרגע שבו מחברים את קו הטלפון לאינטרנט – האיסוף של המידע הופך להיות אוטומטי, יעיל ומהיר יותר.

היתרונות של מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות

מדידת והקלטת שיחות הן חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שצריך לעמוד לרשותו של כל עסק. כך לדוגמא אפשר לראות את השימוש בכלי הזה אצל עסקים קטנים, בקרב חברות בינוניות וכמובן גם אצל תאגידים בינלאומיים. היות וכל עסק רוצה לייעל את הקמפיינים השיווקיים והמסחריים שעליהם הוא משלם, הדרך לעשות זאת היא למדוד את השיחות הנכנסות ולהקליט אותן.

כמו כן, מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות עוזר לעקוב אחר התפוקה של העובדים. כאשר השיחות מוקלטות ואפשר לדעת כמה מהן הגיעו אל מוקד המכירות או השירות, ניתן להסיק מכך לגבי תסריטי השיחה שבהם העובדים משתמשים. בתחום המכירות והשירות, לנתונים כאלה יש משמעות רבה.

הטמעת מספר וירטואלי בעסק

מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות יכול להשתלב גם בתוך מערכת קיימת. זה אומר שהמספר מתאים לעסקים ותיקים בדיוק כמו לעסקים חדשים, כל עוד מטרת העל היא לנצל טוב יותר את המשאבים הכספיים והכלכליים.

שווה לבדוק גם:  איך אבטחת מידע בענן עונה על צרכי ההגנה על הנתונים העסקיים שלכם?

בסופו של דבר, מספר וירטואלי למדידה ולהקלטת שיחות הוא גם כלי שהצורך בו מגיע מהשטח. היות וזה המצב עם עסקים בכל רחבי העולם, אפשר להבין טוב יותר את ההצלחה של מספרים וירטואליים ואת מידת ההשפעה שלהם על עסקים.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments