משחקי חברה לגיבוש: משחקים מדהימים שהצוות שלכם יאהב

"לא עוד משחק טיפשי לגיבוש צוות", אומר העובד שלא מרוצה. אאוץ'. כשמחשבה זו חוצה את תודעת העובדים שלכם, אתם יכולים ממש לזרוק מהחלון את היתרונות של משחקי חברה לגיבוש לבניית צוותים.

פעילויות של משחקי חברה לגיבוש ובניית צוותים אמורים להיות לא רק חינוכיים, אלא גם מהנים. הם עוזרים לצוות ללמוד אחד על השני – איך כל אדם חושב, עובד, פותר בעיות, וממה הוא נהנה. כדי לעודד את הצוות שלכם ללמוד אחד על השני בלי לשמוע מקהלה של גניחות, הנה כמה משחקי חברה לגיבוש שהקבוצה שלכם תרצה לשחק שוב ושוב.

משחקי חברה לגיבוש: אפשרויות

בקטגוריית משחקי חברה לגיבוש, זהו משחק נהדר של בניית צוות בתוך חמש דקות. מחלקים את המשתתפים לקבוצות קטנות, ונותנים חפץ לאדם אחד בכל קבוצה. בזה אחר זה, מישהו צריך לעלות מו הקבוצה ולהדגים שימוש לחפץ זה. שאר חברי הקבוצה חייבים לנחש מה מדגים השחקן. 

המדגים לא יכול לדבר, וההדגמות צריכות להיות מבוססות על רעיונות מקוריים, אפילו מטורפים. תרגיל זה מעורר יצירתיות וחדשנות אינדיבידואלית.

זוכה או מפסיד

זהו משחק שמתאים לשני אנשים או יותר. שותף אחד חולק משהו שלילי שקרה בחייו, עם השותף השני. זה יכול להיות זיכרון אישי או משהו שקשור לעבודה, אבל זה צריך להיות נכון. ואז השותף הראשון דן באותה חוויה שוב, אך מתמקד רק בהיבטים החיוביים. 

השותף השני עוזר לחקור את החוויה השלילית, ואחר כך הם מחליפים תפקידים. המטרה היא לגלות איך לרענן מחדש מצבים שליליים לחוויית למידה יחד.

מטרת ההתערות

אחת המטרות של משחקי חברה לגיבוש היא לעודד אנשים להתערות בחברה. משחק זה מיועד לאלו מכם המחפשים משחק נהדר לבניית צוות, שלא ייקח הרבה זמן, ויאפשר התנהלות יעילה בפגישות עבודה. 

שווה לבדוק גם:  טכנולוגית חדשות בתחום הפקת דפוס

כל אחד מהמשתתפים מסתובב בין חברי הקבוצה ומשתף את מה שהוא מקווה שיתרום לפגישה, עם כמה שיותר אנשים. אם תרצו, הציעו פרס למי שמשתף את דעותיו עם הכי הרבה אנשים. המטרה היא לשפר את תפוקת הפגישות העסקיות ולגרום למשתתפים לחשוב איך הם הולכים לתרום לפגישה, ולא להתמקד רק במה שהם מקווים להשיג מהפגישה.

שיפור התפקוד מחוץ למשרד

משחקי חברה לגיבוש שמתבצעים מחוץ למשרד, מעודדים את המשתתפים לגלות יצירתיות, תעוזה, וחשיבה מחוץ לקופסה. במשחק זה, מחלקים את המשתתפים לקבוצות של שניים ומעלה. עורכים רשימה של משימות משעשעות שכל צוות יכול לבצע כקבוצה. 

המשימות יכולות לכלול צילום סלפי עם זר, צילום תמונה של בניין או חפץ מסביב למשרד, או כל פעילות אחרת. נותנים את הרשימה לכל צוות, יחד עם פרק זמן מוגדר שבו עליהם לבצע את כל המשימות. מי שמשלים הכי הרבה משימות בפרק הזמן המהיר ביותר, זוכה! אתם יכולים אפילו ליצור מערכת נקודות משלכם בהתאם לקושי המשימה, אם אתם רוצים.

זהו תרגיל איחוד קבוצתי נהדר המסייע בהתמודדות קלה יותר של התנהלות עסקית מחוץ לקבוצה, באמצעות עידוד אנשים לעבוד עם עמיתים מצוותים, מחלקות או סתם מעגלים חברתיים.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments