כך מה שצריך לדעת על קידום אתרים בארה"ב וכיצד הוא שונה מישראל

אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בארה"ב, אבל עם שוק ענק שבו נלחמים אלפי מתחרים על דף תוצאות הראשון של גוגל, אתם חייבים את היצירתיות ואת חוש ההיי טק הישראלי, כדי לייצר לעצמכם יתרון יחסי מול כל אותם מתחרים אמריקאים.

מעבר לכך, אם האתר שלכם פונה לישראלים ומדבר איתם גם בעברית, האופציה של שירות קידום אתרים בארה"ב המסופק לכם על ידי חברת קידום ישראלית הופכת להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם ללא כל ספק. אבל גם אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בשפה האנגלית בלבד, לחברות הקידום הישראליות ישנו ידע רב בעולם הקידום, והיכרות מעמיקה עם אלגוריתם החיפוש של גוגל, בכדי לספק לכם את השירות שיאפשר לכם לעקוף את כל המתחרים ישירות אל ראש דף תוצאות החיפוש.

איך בדיוק יכולה חברה ישראלית לבצע קידום אתרים בארה"ב?

כמו בכל מדינה, גם בארה"ב פועלים עסקים רבים על מנת לקדם את עצמם במנוע החיפוש של גוגל. רובם עושים זאת באופן עצמאי על בסיס פיסות מידע שהם שאבו מפה ומשם. רבים אחרים בוחרים בחברות קידום מקומיות, שמשרתות עוד עשרות לקוחות כמוהם ומכניסות אותם למעין שגרה של עבודה שוטפת, מבלי לשכוח כמובן את הריטיינר שנכנס לכיסן בכל חודש וחודש.

בפועל, כדי לבלוט מעל כולם, כדי לעקוף את כולם בדרך אל ראש תוצאות דף החיפוש, מה שאתם באמת צריכים זה חשיבה יצירתית המבוססת על ידע מעמיק והיכרות מצוינת עם הקריטריונים לדירוג אתרים של גוגל.

כך למשל, ייתכן מאוד שהקידום הנכון ביותר עבורכם הוא קידום לוקאלי המתמקד בקהל היעד בסביבה הגאוגרפית המיידית שלכם. אתם לא באמת צריכים להתמודד עם מתחרים שממוקמים במדינה אחרת בקצה השני של ארה"ב, ואם רק תצליחו לעקוף כמה מתחרים מהסביבה הקרובה, תוכלו להרגיש את התוצאות בצורה מובהקת. בישראל פועלות חברות קידום המתמחות בדיוק בתחום זה.

שווה לבדוק גם:  האם העסק שלכם יכול להשתפר עם מרכזיה וירטואלית?

ומה לגבי השפה?

השפה אינה מהווה מקור לבעיה כלל ועיקר. כידוע, בישראל לומדים אנגלית החל מהכיתות הנמוכות, ומעבר לכך, בישראל מתגוררים אלפים רבים של דוברי אנגלית כשפת אם, וחלק לא מבוטל מהם עוסק בתחומים המאפשרים להם לנצל את יתרונם בשפה האנגלית. בין היתר, עוסקים אנשים אלה בקופירייטינג ובכתיבת תוכן לצורך קידום אורגני, וליתר דיוק קידום אתרים בארה"ב.

למעשה, בישראל תוכלו למצוא דוברי אנגלית המתמחים בניב האנגלי או האמריקאי, ואף תוכלו למצוא כותבים שמתמחים בניב המיוחד לאזורים השונים בארה"ב עצמה. חברת קידום ישראלית המציעה שירות קידום אתרים בארה"ב, ובתנאי שבחרתם בחברה רצינית ויציבה, מקיימת קשר קבוע עם שורה של כותבי תוכן בשפה האנגלית, שיכולים לייצר עבורכם תכנים נהדרים המותאמים לקהל האמריקאי, ומהווים כלי חשוב ומרכזי לקידום האתר שלכם בארה"ב.

אבל זה לא רק תכנים

קידום אתרים בארה"ב ובכלל, זה לא רק כתיבת תכנים. ישנם כ-200 פרמטרים הנבחנים על ידי גוגל כאשר היא מעניקה לאתר שלכם את הדירוג שיקבע את מיקומו בדף תוצאות החיפוש. פרמטרים אלה כוללים למשל את קוד האתר, הכותרות באתר, השימוש החכם בביטויי המפתח, ציטוטים של שם העסק שלכם ברחבי הרשת, קישורים נכנסים אל האתר שלכם, תכנים שלכם שמופיעים באתרי תוכן גדולים, וכמובן איכות התכנים שלכם ועד כמה הם אכן נקראים על ידי הציבור.

את כל זה תדע חברת קידום ישראלית להעניק לכם, אך כאמור, עליכם להבטיח שאתם בוחרים בחברה רצינית שמתמחה בתחום של קידום אתרים בארה"ב, ויכולה גם להסביר לכם באופן מובהק את היתרונות היחסיים שלה ביחס לחברות קידום מקומיות.

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments