אופנת נשים ngl

קניית בגדים באינטרנט – כך עושים זאת נכון

אין ספק כי אחד המהפכים הגדולים של השנים האחרונות הוא מהפך המסחר האלקטרוני. כיום יותר ויותר אנשים מבצעים רכישות של מוצרים שונים אונליין ומזמינים אותם עם משלוח עד דלת ביתם. אחד הנתחים הגדולים ביותר בתחום המסחר האלקטרוני הוא בתחום האופנה בכלל ובתחום אופנת נשים בפרט. אנשים רבים מוותרים היום על יציאה לקניונים או חנויות הבגדים הפיזיות ומעדיפים ליהנות מהמבחר העצום והמחירים המוזלים אונליין, לבצע רכישה והזמנה עד דלת ביתם. הנה מדריך קצר לקניית בגדים באינטרנט ועל היתרונות שברכישת בגדים באינטרנט.

היתרונות של קניית בגדים באינטרנט

  • מחיר – המחירים באינטרנט יותר זולים מאשר בחנות הפיזית. הסיבה לכך היא החיסכון בעלויות התפעול של העסק (דמי ניהול, שכירות, ארנונה וכו') והאפשרות להציג מגוון רחב יותר של מוצרים, להגיע לאנשים ללא מגבלה דמוגרפית ולהגדיל את המכירות בעסק מה שאפשר גם יותר נזילות, תזרים והצעות אטרקטיביות יותר ללקוחות.
  • נוחות מרבית – קל ונוח יותר לבצע רכישה באינטרנט, לברור את הבגדים שאנו רוצים, לחפש את העיצובים שמדליקים אותנו, לבצע השוואות מחירים וכל זה בלי נציג מכירות על הראש, בלי הצורך להתארגן ולצאת מהבית וכו'.
  • מגוון עצום – אחד היתרונות הגדולים ביותר עבור בעל העסק היא האפשרות להעלות לאתר למכירה מגוון עצום של מוצרים. בעוד שבחנות הפיזית צריך להתחשב במקום ובגודל החנות ולעתים אפילו בגודל המחסנים בחנות הרי שבחנות האונליין הכמות איננה מוגבלת וככל שהמבחר יהיה גדול יותר כך יגדל הסיכוי שהלקוחות שלכם ימצאו משהו שמתאים להם והם ירצו להזמין.

בחירת המידות הנכונות

עוד יתרון נוסף של קניית בגדים באינטרנט היא העובדה שיש מידות רבות וכמעט תמיד המידה שלכם תהיה במלאי. בשונה מהחנות כמובן שבאופן מיוחד מאוד דווקא הבגד שנדלקנו עליו תמיד המידה שלנו תהיה חסרה במלאי החנות. בחנות האונליין המוצרים נשלחים ישירות ממחסני החברה אל הלקוחות ולכן כמעט תמיד תהיה לכם המידה שאתם צריכים. עם זאת, חשוב לקרוא ולחקור אודות המידות ולעתים אפילו כדאי להשתמש בסרט מדידה, למדוד את הגוף שלנו ולוודא היטב שהחולצה אכן תתאים למידותנו.

שווה לבדוק גם:  משחקי חברה לגיבוש: משחקים מדהימים שהצוות שלכם יאהב

ענייני החזרות

כדאי לוודא מול החברה לפני הרכישה (על ידי יצירת קשר עם נציגיה) כמה זמן יש לכם לבצע את ההחלפה במידה והמידה לא מתאימה לכם או במידה וקיבלתם בגד אחר ולא מה שהזמנתם, או שבתמונה הבגד נראה משהו אחד ובפועל קיבלתם משהו אחר. 

קופונים וסיילים

בשל התחרות הרבה במכירת בגדי אופנה אונליין תוכלו ליהנות כמעט תמיד מסיילים וקופונים מיוחדים, הנחות מדליקות באתר ואפילו ימים מיוחדים במהלך השנה שבהם ממש משתלם לבצע רכישות אונליין! מוטב להיות עירניים לסיילים והקופונים המיוחדים הללו כיוון שמדובר באותם בגדים רק במחירים הנחה וחבל לפספס!

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments